Onze Huskysafari

28 januari 2017 - Sinettä, Finland

Vanmorgen konden we enigszins uitslapen en zaten we pas om 09.00 uur aan t ontbijt. Daarna gewandeld naar de rivier waar we gisteren het Noorderlicht hoopten te spotten. Dit keer konden we alles bij daglicht bekijken en merkten we dat het toch wel een grote rivier was waar we op stonden! Terug in het hotel ons aangekleed voor onze Huskysafari. We werden er met een busje naar toe gebracht en kregen eerst instructies hoe we met de slee om moesten gaan. Voor Wout was dat weer eens ver terug in de tijd, want hij heeft de sledehondensport zelf beoefend circa 25 jaar geleden. We hebben er erg van genoten en de honden ook hopen we. Na een warme bessensap en nog wat wetenswaardigheden ( verteld door een medewerkster) kregen we een rondleiding op de husky farm waar ook nog wat puppy's te zien kregen en vast houden . Iedereen wilde een pup mee naar huis nemen. Vanavond gaan we Chinees eten om het Chinese Nieuwjaar te vieren:) Wout heeft zo enthousiast mee lopen steppen met de honden dat hij nu.... in het gunstigste geval ....spierkrampen heeft.Hopelijk kan hij morgen de sneeuwschoenen onderbinden
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Tonny geeve:
    29 januari 2017
    Goedemorgen bruidspaar van harte gefeliciteerd met jullie 12 1/2 jarig huwelijk geniet vandaag groetjes tonny hans en mitchell xxxx
  2. Marianne:
    31 januari 2017
    Hooooi, luitjes , nou van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag !! Wat een mooie
    Reis weer zeg. Leuke verhalen , mooie herinnering!! Groetjes xxx