Sneeuwschoenwandelen op onze trouwdag!

29 januari 2017 - Apukka, Finland

Vandaag zijn we precies 12 en een half jaar getrouwd dus begonnen we de dag met een glaasje champagne. We besloten om deze dag eens lekker actief te zijn dus het werd een Sneeuwschoenwandeling! Om 11 uur vertrokken we richting de bossen net buiten Rovaniemi met onze gids en een toerist uit IJsland. De sneeuwschoenen onder gebonden en nu maar kijken of de blessure aan het been van Wout het toe zou laten.
Het ging prima! Een mooie tocht gemaakt over bewandelde paden maar ook door de diepe sneeuw. Zonder sneeuwschoenen zou je wegzakken tot aan je middel.Alsof we het al jaren gedaan hadden. 1 keer werd Mir wat overmoedig en dacht te kunnen rennen. Ze viel languit naar voren.tsja....Halverwege de tocht een uitkijktoren beklommen met uitzicht op Rovaniemi. Verder de vertrouwde warme bessensap met koekjes en toen weer terug. De gids vertelde veel wetenswaardigheden over het bos. Hij bleek naast het gidswerk te studeren voor boswachter.Ook zagen we nog een konijnenspoorr in de sneeuw. Kortom een heel erg leuke en leerzame excursie!

1. Sandra:
    29 januari 2017
    Zooooo leuk! Echt helemaal te gek
    Beetje jaloers :-)
  2. Patricia:
    29 januari 2017
    Wat een geweldige trip is he. Ik zit iedere avond jullie verslag te lezen. Ik heb een beetje het gevoel dat ik mee op reis ben, hihi. Gefeliciteerd met jullie jubileum en fijne dagen nog XXX
  3. Cindy:
    2 februari 2017
    Super gaaf. Ik heb nog niet alles gezien , maar dat ga ik zeker doen! Goede reis terug met weer een mooie ervaring te
    Rijker.